Werkwijze DOinNWH

De 50.000 MKB’ers en ZZP’ers van Noordwest-Holland vormen de innovatie kracht van de regio. Welke ondernemers zetten met hun bedrijf en activiteiten of visie de regio duurzaam op de kaart?

DOinNWH streeft er naar dat alle leden van het netwerk de kans krijgen om hun duurzame ambities, ideeën, concept of visie voor het voetlicht te brengen.

We bieden hiervoor als netwerk op verschillende manieren ondernemers met duurzame ambities een podium om zich te profileren en een bijdrage te leveren aan het verduurzamen van de regio:

  • Als deelnemer van DOinNWH wordt je de mogelijkheid geboden om je profiel aan te maken en kom je op de pagina 'Deelnemers' te staan.

  • We hebben een maandelijkse rubriek. Voorheen de Goede Zaken pagina in het Noordhollands Dagblad waarin succesvolle voorbeelden van een duurzame samenwerking worden belicht. Deze rubriek is veranderd in Op bezoek bij. Waarbij Ruud Kos bij verschillende deelnemers op bezoek komt en verslag doet. Deze plaatsen wij ook als 'Portretten' online.

  • Tijdens de de maandelijkse borrel&pitch op locatie worden ideeën, praktijken en visies kort gepresenteerd en samen aangescherpt en geprofileerd. Via ons uitgebreide netwerk worden regelmatig gastsprekers uitgenodigd voor de Borrel & Pitch (B&P). 

  • Elke jaar organiseert DOinNWH in evenement met HDC Media en Urgenda rond de Dag van de Duurzaamheid. Op deze dag wordt een inspirerende locatie omgetoverd tot tijdelijk bedrijfsverzamelgebouw en worden nieuwe mogelijkheden voor duurzame ontwikkeling in de regio verkend en vertaald naar kansen voor implementatie nu.
Zoeken
Deel dit bericht
logo rabobank foundingpartner DOinNWH